Instrukcje i podręcznik użytkownika Ge Agq06

Instrukcje i podręcznik użytkownika Ge Agq06 to oficjalna dokumentacja firmy GE dla jej urządzenia AGQ06. Podręcznik zawiera szczegółowe informacje dotyczące instalacji, konfiguracji, obsługi i naprawy urządzenia. Obejmuje również wskazówki dotyczące używania urządzenia w celu zapewnienia optymalnej wydajności i bezpieczeństwa. Podręcznik zawiera również informacje o gwarancji, ochronie i ochronie danych osobowych.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcje i podręcznik użytkownika Ge Agq06

Pierwsze kroki

Zanim zaczniesz używać swojego nowego iPada, skonfiguruj kilka podstawowych funkcji.

Podstawy konfiguracji

Personalizacja

Twój iPad może odzwierciedlać Twój styl i preferencje. Możesz zmieniać tło zablokowanego ekranu, dodawać widżety do ekranu początkowego, dostosowywać rozmiar tekstu i wiele więcej. com/pl-pl/guide/ipad/ipad99d8ff68/16. 0">Personalizowanie iPada

Utrzymywanie kontaktu

iPad ułatwia utrzymywanie kontaktu z ważnymi dla Ciebie osobami. Rozpoczynaj rozmowy w Wiadomościach, nawiązuj połączenia FaceTime, a nawet oglądaj razem filmy i słuchaj muzyki. com/pl-pl/guide/ipad/ipad9c248509/16. 0">Pozostawanie w kontakcie z rodziną i znajomymi

Wielozadaniowość na iPadzie

Dowiedz się, jak pracować z wieloma aplikacjami jednocześnie i przełączać między aplikacjami, których używasz najczęściej. com/pl-pl/guide/ipad/ipadaf1d4cc9/16. 0">Dostosowywanie przestrzeni roboczej

Aby przeglądać Podręcznik użytkownika iPada, kliknij w Spis treści u góry strony, albo wpisz słowo lub frazę w polu wyszukiwania. Możesz także pobrać podręcznik z Apple Books (jeśli jest dostępny w Twoim regionie).

Podręcznik użytkownika iPada

  • Witaj
    • Podstawy konfiguracjiPersonalizowanie iPadaPozostawanie w kontakcie z rodziną i znajomymiDostosowywanie przestrzeni roboczej
      Obsługiwane modeleiPad mini (5. generacji)iPad mini (6. generacji)iPad (5. generacji)iPad (6. generacji)iPad (7. generacji)iPad (8. generacji)iPad (9. generacji)iPad (10. generacji)iPad Air (3. generacji)iPad Air (4. generacji)iPad Air (5. generacji)iPad Pro 9, 7‑calowyiPad Pro 10, 5‑calowyiPad Pro 11‑calowy (1. generacji)iPad Pro 11‑calowy (2. generacji)iPad Pro 11‑calowy (3. generacji)iPad Pro 11‑calowy (4. generacji)iPad Pro 12, 9‑calowy (1. generacji)iPad Pro 12, 9‑calowy (2. generacji)iPad Pro 12, 9‑calowy (3. generacji)iPad Pro 12, 9‑calowy (4. generacji)iPad Pro 12, 9‑calowy (5. generacji)iPad Pro 12, 9‑calowy (6. generacji)Nowości w systemie iPadOS 16
        Włączanie i konfigurowanie iPadaBudzenie i odblokowywanieKonfigurowanie usługi sieci komórkowejŁączenie z Internetem
          Ustawienia Apple IDWłączanie lub wyłączanie funkcji iCloudSubskrybowanie iCloud+Znajdowanie ustawieńKonfigurowanie kont poczty email, kontaktów i kalendarzyZnaczenie ikon na pasku statusu
            Ładowanie bateriiWyświetlanie procentu naładowania bateriiSprawdzanie danych użycia bateriiPobieranie podręcznika użytkownika lub oznaczanie go zakładką
                Podstawowe gestyZaawansowane gestyRegulowanie głośności
                  Otwieranie aplikacjiZnajdowanie aplikacji w bibliotece aplikacjiPrzełączanie między aplikacjamiPrzełączanie aplikacji w tryb pełnoekranowyZamykanie i ponowne otwieranie aplikacji
                    Dyktowanie tekstuPisanie przy użyciu klawiatury ekranowejKorzystanie z podzielonej klawiaturyZaznaczanie i edycja tekstuKorzystanie z predykcji tekstuKorzystanie z zastępowania tekstuDodawanie i zmiana klawiaturPrzeciąganie i upuszczanie
                      Otwieranie dwóch rzeczy w widoku Split ViewPrzełączanie okna aplikacji na widok Slide OverWyświetlanie okien i przestrzeni roboczych aplikacjiWielozadaniowość przy użyciu obrazu w obraziePrzenoszenie, skalowanie i porządkowanie okienUzyskiwanie dostępu do funkcji z zablokowanego ekranuWykonywanie szybkich czynnościWyszukiwanie na iPadzieWysyłanie rzeczy przy użyciu funkcji AirDropRobienie zrzutu lub nagrywanie ekranu
                        Rysowanie w aplikacjachDodawanie tekstu, kształtów i podpisówPrzybliżanie lub powiększanie w oznaczeniachUzyskiwanie informacji o iPadzieWyświetlanie lub zmiana ustawień danych sieci komórkowejPodróżowanie z iPadem
                          Zmiana lub wyłączanie dźwiękówZmiana tapetyZmiana jasności i balansu kolorówPowiększanie zawartości ekranuZmiana nazwy iPadaZmienianie daty i czasuZmienianie języka i regionu
                            Porządkowanie aplikacji w folderachDodawanie widżetówPrzenoszenie aplikacji i widżetów na ekranie początkowymUsuwanie aplikacjiKorzystanie z centrum sterowania oraz dostosowywanie goZmiana lub blokowanie orientacji ekranu
                              Wyświetlanie powiadomień oraz reagowanie na nieZmiana ustawień powiadomieńKonfigurowanie trybu skupieniaDopuszczanie lub wyciszanie powiadomień w trybie skupieniaWłączanie lub wyłączanie trybu skupienia
                                  Pobieranie aplikacji
                                    Subskrybowanie Apple ArcadePobieranie gierGranie ze znajomymi w Game CenterŁączenie kontrolera do gierUżywanie wycinków aplikacjiZarządzanie zakupami, subskrypcjami, ustawieniami i ograniczeniamiInstalowanie czcionek i zarządzanie nimi
                                      Kupowanie książek i książek audioCzytanie książekDodawanie adnotacji do książekDostęp do książek na innych urządzeniach AppleSłuchanie książek audioUstawianie celów czytelniczychPorządkowanie książekCzytanie dokumentów PDF
                                        Tworzenie i edytowanie wydarzeń w aplikacji KalendarzWysyłanie zaproszeńOdpowiadanie na zaproszeniaZmiana sposobu wyświetlania wydarzeńWyszukiwanie wydarzeńDostosowywanie kalendarzaŚledzenie wydarzeńKorzystanie z wielu kalendarzyUżywanie kalendarza świątUdostępnianie kalendarzy iCloud
                                          Robienie zdjęćRobienie selfieRobienie selfie w trybie PortretNagrywanie wideoZmiana zaawansowanych ustawień aparatuZmiana ustawień HDRWyświetlanie, udostępnianie i drukowanie zdjęćUżywanie funkcji Tekst na żywoSkanowanie kodu QR
                                            Wyświetlanie zegarów świataUstawianie alarmuKorzystanie z minutnika lub stopera
                                              Dodawanie i używanie danych kontaktowychEdytowanie kontaktówDodawanie własnych danych kontaktowychKorzystanie z innych kont kontaktówUkrywanie powielonych kontaktów
                                                Konfigurowanie FaceTimeTworzenie łącza FaceTimeWykonywanie i odbieranie połączeńRobienie zdjęcia Live PhotoWłączanie funkcji Podpisy na żywo podczas połączenia FaceTimeUżywanie innych aplikacji podczas połączeniaWykonywanie grupowego połączenia FaceTimeWyświetlanie uczestników w układzie siatkiWspólne oglądanie, słuchanie i granie przy użyciu SharePlayUdostępnianie ekranuPrzekazywanie połączenia FaceTime na inne urządzenieZmiana ustawień wideoZmiana ustawień dźwiękuDodawanie efektów aparatuOpuszczanie połączenia lub przełączanie na WiadomościBlokowanie wybranych dzwoniących
                                                  Podłączanie urządzeń zewnętrznych lub łączenie z serweramiWyświetlanie i modyfikowanie plików i folderówPorządkowanie plików i folderówWysyłanie plikówKonfigurowanie iCloud DriveUdostępnianie plików i folderów w iCloud Drive
                                                      Udostępnianie swojego położeniaDodawanie lub usuwanie znajomegoLokalizowanie znajomegoOtrzymywanie powiadomień o zmianie położenia znajomychPowiadamianie znajomego o zmianie swojego położenia
                                                        Dodawanie iPadaPowiadamianie o pozostawieniu urządzeniaLokalizowanie urządzeniaOznaczanie urządzenia jako utraconegoWymazywanie urządzeniaUsuwanie urządzenia
                                                          Dodawanie AirTagaDodawanie przedmiotu innej firmyPowiadamianie o pozostawieniu przedmiotuLokalizowanie przedmiotuOznaczanie przedmiotu jako utraconegoUsuwanie przedmiotuDostosowywanie ustawień mapy
                                                            Pierwsze kroki w aplikacji FreeformTworzenie tablicy FreeformUżywanie swoich tablic Freeform ze wszystkich posiadanych urządzeń
                                                              RysunkiLinie i kształtyNaklejkiPola tekstoweZdjęcia i wideoSkany, łącza i inne plikiDostępne opisyStosowanie spójnych stylówRozmieszczanie rzeczy na tablicyWyszukiwanie rzeczy na tablicy FreeformUdostępnianie i współpracaUsuwanie tablic
                                                                Wprowadzenie do aplikacji DomKonwertowanie na nową architekturę aplikacji DomKonfigurowanie akcesoriówSterowanie akcesoriamiSterowanie akcesoriami w domu za pomocą SiriKonfigurowanie HomePodaZdalne sterowanie domemTworzenie i używanie scenTworzenie automatyzacjiKonfigurowanie kamerRozpoznawanie twarzyKonfigurowanie routeraZapraszanie innych do sterowania akcesoriamiDodawanie kolejnych domów
                                                                  Uzyskiwanie muzyki, filmów i programów TVPobieranie dzwonkówZarządzanie kupionymi rzeczami i ustawieniami
                                                                    Powiększanie przedmiotówTworzenie aktywnościZmienianie ustawień
                                                                      Wykrywanie osób w pobliżuWykrywanie drzwi w pobliżuUzyskiwanie opisów obrazu otoczeniaKonfigurowanie skrótów funkcji Tryb wykrywania
                                                                          Dodawanie i usuwanie kont emailKonfigurowanie niestandardowej domeny emailSprawdzanie wiadomości email
                                                                            Wysyłanie wiadomości emailCofanie wysyłki wiadomości emailOdpowiadanie na wiadomości email i przesyłanie ich dalejZachowywanie wersji roboczej wiadomości email
                                                                              Dodawanie załączników do wiadomości emailPobieranie załączników wiadomości emailDodawanie adnotacji do wiadomości emailKonfigurowanie powiadomień dotyczących wiadomości emailWyszukiwanie wiadomości emailOrganizowanie wiadomości email w skrzynkach pocztowych
                                                                                Oznaczanie wiadomości email flagąFiltrowanie wiadomości
                                                                                  Korzystanie z funkcji Ukryj mój adres emailUżywanie funkcji Ochrona prywatności w aplikacji PocztaZmiana ustawień wiadomości emailUsuwanie i odzyskiwanie usuniętych wiadomości emailDodawanie widżetu Poczta do ekranu początkowegoDrukowanie wiadomości emailSkróty klawiszowe
                                                                                    Wyświetlanie map
                                                                                      Wyszukiwanie miejscZnajdowanie pobliskich atrakcji, restauracji i usługUzyskiwanie informacji o miejscachOznaczanie miejscUdostępnianie miejscOcenianie miejscZachowywanie ulubionych miejscPoznawanie nowych miejsc przy użyciu przewodnikówPorządkowanie miejsc w swoich przewodnikach Uzyskiwanie informacji o ruchu drogowym i pogodzieUsuwanie ważnych miejscZnajdowanie ustawień Map
                                                                                        Uzyskiwanie trasy przy użyciu Siri, Map i widżetu MapyWybieranie innych opcji trasy
                                                                                          Udostępnianie szacowanego czasu przybyciaZnajdowanie przystanków na trasieWyświetlanie przeglądu trasy lub listy skrętówZmienianie ustawień wskazówek mówionychUzyskiwanie trasy przejazdu samochodemZgłaszanie zdarzeń drogowychUzyskiwanie trasy przejazdu roweremUzyskiwanie trasy przejścia pieszoUzyskiwanie trasy przejazdu transportem publicznymUsuwanie ostatnich tras
                                                                                            Używanie funkcji Rozejrzyj sięWycieczki Flyover w aplikacji Mapy
                                                                                              MiarkaWyświetlanie i zachowywanie pomiarówMierzenie wzrostu
                                                                                                Konfigurowanie WiadomościWysyłanie i odbieranie wiadomościCofanie i edycja wiadomościŚledzenie wiadomości i rozmówKonfigurowanie rozmowy grupowejDodawanie zdjęć i wideoWysyłanie i odbieranie zawartościWspólne oglądanie, słuchanie i granie przy użyciu funkcji SharePlayWspółpraca nad projektamiAnimowanie wiadomościUżywanie aplikacji obsługujących iMessageUżywanie MemojiWysyłanie efektu Digital TouchWysyłanie, odbieranie i proszenie o płatności przy użyciu Apple CashZmiana powiadomieńBlokowanie, filtrowanie i zgłaszanie wiadomościUsuwanie wiadomości
                                                                                                  Pobieranie muzykiWyświetlanie albumów, playlist i innych rzeczyOdtwarzanie muzykiDodawanie muzyki do kolejkiSłuchanie stacji radiowych
                                                                                                    Subskrybowanie Apple MusicSłuchanie muzyki w formacie LosslessSłuchanie muzyki w formacie Dolby AtmosFunkcja Apple Music SingZnajdowanie nowej muzykiDodawanie muzyki i słuchanie jej poza sieciąUzyskiwanie spersonalizowanych rekomendacjiWyszukiwanie muzykiTworzenie playlistSprawdzanie, czego słuchają znajomiUżywanie Siri do odtwarzania muzykiSłuchanie muzyki jako subskrybent Apple Music VoiceZmiana brzmienia muzyki
                                                                                                      Pierwsze kroki w aplikacji NewsUżywanie widżetów aplikacji NewsWyświetlanie publikacji wybranych specjalnie dla CiebieCzytanie publikacjiObserwowanie ulubionych drużyn w grupie My Sports (Moje dyscypliny)
                                                                                                        Subskrybowanie Apple News+Przeglądanie i czytanie publikacji i wydań Apple News+Pobieranie wydań Apple News+Wyszukiwanie publikacjiZachowywanie publikacjiSubskrybowanie kanałów
                                                                                                          Dodawanie lub usuwanie kontTworzenie i formatowanie notatekRysowanie lub pisanieSkanowanie tekstu i dokumentówDodawanie zdjęć, wideo i innych rzeczyTworzenie szybkich notatekWyszukiwanie notatekPorządkowanie w folderachPorządkowanie przy użyciu tagówUżywanie folderów inteligentnychBlokowanie notatekZmienianie ustawień aplikacji NotatkiUżywanie skrótów klawiszowych
                                                                                                            Usuwanie, udostępnianie i kopiowanie zdjęćWyświetlanie i edytowanie zdjęć Photo Booth w aplikacji Zdjęcia
                                                                                                              Wyświetlanie zdjęć i wideoOdtwarzanie wideo i pokazów slajdówUsuwanie lub ukrywanie zdjęć i wideoEdytowanie zdjęć i wideo Przycinanie długości wideo i korygowanie zwolnionego tempa Edycja zdjęć Live PhotoEdycja wideo filmowychEdycja zdjęć portretowychUżywanie albumów ze zdjęciamiEdycja i porządkowanie albumówFiltrowanie i sortowanie zdjęć i wideo w albumachPowielanie i kopiowanie zdjęć i wideoZłączanie powielonych zdjęćWyszukiwanie w aplikacji ZdjęciaZnajdowanie i identyfikowanie osób w aplikacji ZdjęciaPrzeglądanie zdjęć według miejscUdostępnianie zdjęć i wideoWyświetlanie udostępnionych Ci zdjęć i wideoUżywanie funkcji Tekst na żywo do interakcji z treścią zdjęcia lub wideoUżywanie wyszukiwania wizualnego do identyfikowania obiektów na zdjęciachWyodrębnianie obiektu z tła zdjęciaOglądanie wspomnieńPersonalizowanie wspomnieńZarządzanie wspomnieniami i polecanymi zdjęciami
                                                                                                                Korzystanie z funkcji Zdjęcia w iCloudUżywanie albumów udostępnianych w iCloudKonfigurowanie udostępnianej biblioteki zdjęć w iCloud lub dołączanie do niejDodawanie treści do udostępnianej biblioteki zdjęć w iCloud. Udostępniana biblioteka zdjęć w iCloudImportowanie zdjęć i wideoDrukowanie zdjęć
                                                                                                                  Znajdowanie podcastówSłuchanie podcastówObserwowanie ulubionych podcastówPorządkowanie biblioteki podcastówPobieranie, zachowywanie i udostępnianie podcastówSubskrybowanie podcastówZmienianie ustawień pobierania
                                                                                                                    Konfigurowanie kontDodawanie pozycji do listyEdycja i zarządzanie listąWyszukiwanie i porządkowanie listPraca z szablonamiKorzystanie z tagówKorzystanie z list inteligentnychZmienianie ustawień aplikacji PrzypomnieniaDrukowanie przypomnieńKorzystanie ze skrótów klawiszowych
                                                                                                                      Przeglądanie InternetuDostosowywanie ustawień SafariZmiana układuWyszukiwanie witryn
                                                                                                                        Otwieranie i zamykanie kartPorządkowanie kart przy użyciu grup kartWyświetlanie kart z innego urządzenia AppleUdostępnianie grup kartOznaczanie witryn jako ulubionychZachowywanie stron na liście CzytelniaZnajdowanie udostępnionych Ci łączyDodawanie oznaczeń do strony www i zachowywanie jej jako plik PDFAutomatyczne wypełnianie formularzyPobieranie rozszerzeńUkrywanie reklam i innych elementów stron rozpraszających uwagęWymazywanie pamięci podręcznej
                                                                                                                          Przeglądanie prywatneUżywanie kluczy w SafariSkróty
                                                                                                                            Sprawdzanie notowań giełdowychZarządzanie wieloma listami obserwowanychCzytanie aktualności biznesowychDodawanie dat publikacji wyników finansowych do kalendarzaDodawanie widżetu Giełda do ekranu początkowegoPorady
                                                                                                                              Tłumaczenie tekstu, głosu i rozmów. Tłumaczenie tekstu w aplikacjachTłumaczenie przy użyciu widoku aparatu
                                                                                                                                Łączenie aplikacji i dodawanie dostawcy TVSubskrybowanie Apple TV+ i kanałów Apple TVUzyskiwanie seriali, filmów i innych rzeczyOglądanie relacji z wydarzeń sportowychSterowanie odtwarzaniemWspólne oglądanie podczas sesji SharePlayZarządzanie bibliotekąZmiana ustawień
                                                                                                                                  Rejestrowanie nagraniaOdtwarzanieEdytowanie lub usuwanie nagraniaUaktualnianie nagrańPorządkowanie nagrańWyszukiwanie nagrania lub zmiana jego nazwyUdostępnianie nagrańPowielanie nagrania
                                                                                                                                    Sprawdzanie pogodySprawdzanie pogody w innych miejscachWyświetlanie map pogodowychZarządzanie powiadomieniami o pogodzieDodawanie widżetu Pogoda do ekranu początkowegoZnaczenie ikon pogody
                                                                                                                                      Używanie SiriPoznawanie możliwości SiriInformowanie Siri o sobieOgłaszanie połączeń i powiadomień przez SiriDodawanie skrótów SiriInformacje o sugestiach SiriZmiana ustawień Siri
                                                                                                                                        Konfigurowanie chmury rodzinnejDodawanie członków Chmury rodzinnejUsuwanie członków Chmury rodzinnejUdostępnianie subskrypcjiUdostępnianie zakupówUdostępnianie położenia rodzinie i lokalizowanie zgubionych urządzeńKonfigurowanie karty Apple Cash w rodzinie oraz Apple Card w rodzinieKonfigurowanie nadzoru rodzicielskiegoKonfigurowanie urządzenia dziecka
                                                                                                                                          Wyświetlanie podsumowania funkcji Czas przed ekranemKonfigurowanie funkcji Czas przed ekranem dla siebieKonfigurowanie funkcji Czas przed ekranem dla członka rodzinyWyświetlanie raportu dotyczącego użycia swojego urządzenia
                                                                                                                                            Konfigurowanie Apple PayUżywanie Apple Pay w aplikacjach, wycinkach aplikacji i w SafariUżywanie karty Apple CashUżywanie karty Apple Card
                                                                                                                                              Akcesoria dołączane do iPada
                                                                                                                                                Używanie słuchawek AirPodsUżywanie słuchawek EarPodsUżywanie funkcji związanych z głośnością słuchawek
                                                                                                                                                  Łączenie w parę i ładowanie rysika Apple Pencil (2. generacji)Łączenie w parę i ładowanie rysika Apple Pencil (1. generacji)Wprowadzanie tekstu przy użyciu funkcji Pisanie odręczneRysowanie rysikiem Apple PencilRobienie zrzutu ekranu i dodawanie oznaczeń przy użyciu Apple PencilSzybkie pisanie notatekWyświetlanie podglądu narzędzi przy użyciu Apple Pencil
                                                                                                                                                    Bezprzewodowe przesyłanie strumieniowe wideo i zdjęć do Apple TV lub telewizora inteligentnegoPodłączanie wyświetlacza przy użyciu kablaHomePod i inne głośniki bezprzewodowe
                                                                                                                                                      Klawiatury do iPadaPrzełączanie między klawiaturamiWprowadzanie znaków diakrytycznychUżywanie skrótówWybieranie zamiennego układu klawiszyZmienianie opcji dotyczących wspomagania pisania
                                                                                                                                                        Podłączanie gładzika Magic TrackpadGesty gładzikaZmiana ustawień gładzika
                                                                                                                                                          Podłączanie myszyCzynności i gesty myszyZmiana ustawień myszyZewnętrzne urządzenia pamięci masowejAkcesoria BluetoothApple Watch i Fitness+Drukarki
                                                                                                                                                            Udostępnianie połączenia z InternetemWykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznychUżywanie iPada jako drugiego wyświetlacza na MacuKorzystanie z klawiatury, myszy i gładzika z Makiem i iPademPrzekazywanie zadań między urządzeniamiBezprzewodowe strumieniowanie wideo, zdjęć i dźwięku do MacaWycinanie, kopiowanie i wklejanie między iPadem i innymi urządzeniamiŁączenie iPada z komputerem przy użyciu przewodu
                                                                                                                                                              Wprowadzenie do przesyłania plikówPrzesyłanie plików przez email, wiadomości lub AirDropAutomatyczne uaktualnianie plików przy użyciu iCloudPrzesyłanie plików przy użyciu zewnętrznego urządzenia pamięci masowejUżywanie serwera plików do przesłania plików między iPadem a komputeremUdostępnianie plików przy użyciu usługi przechowywania w chmurzeSynchronizowanie lub przesyłanie plików przy użyciu Findera lub iTunes
                                                                                                                                                                Pierwsze kroki z funkcjami dostępności
                                                                                                                                                                    Włączanie VoiceOver i ćwiczenie gestówZmiana ustawień VoiceOverNauka gestów VoiceOverObsługa iPada przy użyciu gestów VoiceOverSterowanie funkcją VoiceOver przy użyciu pokrętłaKorzystanie z klawiatury ekranowejPisanie palcemUżywanie VoiceOver za pomocą klawiatury zewnętrznej AppleKorzystanie z monitora brajlowskiegoPisanie brajlem na ekranieDostosowywanie gestów i skrótów klawiszowychUżywanie VoiceOver z urządzeniem wskazującymEksplorowanie obrazków i wideo przy użyciu VoiceOverKorzystanie z funkcji VoiceOver w aplikacjachZoom (powiększanie zawartości ekranu)PodpowiedziEkran i wielkość tekstuRuchZawartość mówionaAudiodeskrypcja
                                                                                                                                                                      AssistiveTouchUrządzenie śledzące ruch gałek ocznychUdogodnienia dotykuOdbieranie audio połączeńFace ID i wykrywanie uwagi
                                                                                                                                                                        Konfigurowanie funkcji Sterowanie przełącznikamiKorzystanie z funkcji Sterowanie przełącznikamiSterowanie głosowePrzycisk początek lub przycisk górnyApple TV RemoteSterowanie wskaźnikiemKlawiaturyAirPodsApple Pencil
                                                                                                                                                                          Aparaty słuchoweLive ListenRozpoznawanie dźwiękuRTTDźwięk mono i wyrównanie dźwiękuMiganie diody przy alertachDźwięk słuchawekDźwięki tłaNapisyTranskrypcje wiadomości interkomuPodpisy na żywo (beta)
                                                                                                                                                                            Dostęp nadzorowanySiriSkróty dostępnościUstawienia według aplikacji
                                                                                                                                                                              Używanie wbudowanych funkcji ochrony bezpieczeństwa i prywatności
                                                                                                                                                                                Ustawianie koduKonfigurowanie Face IDKonfigurowanie Touch IDKontrolowanie dostępu do informacji na zablokowanym ekranieDbaj o bezpieczeństwo swojego Apple ID
                                                                                                                                                                                  Logowanie się przy użyciu kluczyLogowanie, używając konta AppleAutomatyczne wypełnianie silnych hasełZmienianie słabych lub zagrożonych hasełWyświetlanie haseł i informacji powiązanych z nimiBezpieczne udostępnianie kluczy i haseł przy użyciu AirDropZapewnianie dostępu do kluczy i haseł na wszystkich swoich urządzeniachAutomatyczne wypełnianie kodów weryfikacyjnychZmniejszanie liczby weryfikacji CAPTCHA podczas logowania na iPadzieZarządzanie uwierzytelnianiem dwupoziomowym Apple IDUżywanie kluczy bezpieczeństwa
                                                                                                                                                                                    Kontrolowanie uprawnień aplikacji do śledzeniaKontrolowanie udostępniania danych dotyczących lokalizacjiKontrolowanie dostępu aplikacji do danychKontrolowanie sposobu dostarczania reklam przez AppleKontrolowanie dostępu do funkcji sprzętowychTworzenie adresów funkcji Ukryj mój adres email i zarządzanie nimiBezpieczne przeglądanie sieci dzięki funkcji Przekazywanie prywatne iCloudUżywanie prywatnego adresu sieciowego Używanie funkcji Zaawansowana ochrona danychTryb blokady
                                                                                                                                                                                      Włączanie lub wyłączanie iPadaWymuszanie ponownego uruchomienia iPadaUaktualnianie systemu iPadOSTworzenie backupu iPadaPrzywracanie ustawień domyślnych iPadaOdtwarzanie całej zawartości z backupuPrzywracanie kupionych i usuniętych rzeczySprzedawanie, oddawanie lub wymiana iPada w rozliczeniuWymazywanie iPadaInstalowanie lub usuwanie profilów konfiguracji
                                                                                                                                                                                        Ważne informacje dotyczące bezpieczeństwaWażne informacje o obsłudzeZnajdowanie dodatkowych zasobów związanych z oprogramowaniem i usługamiOświadczenie o zgodności z wymogami FCCOświadczenie o zgodności ze standardami ISED CanadaApple a środowisko naturalneInformacje o urządzeniu laserowym klasy 1Informacje o recyklingu i pozbywaniu się sprzętuOświadczenie o zgodności z normą ENERGY STARPrawa autorskie

                                                                                                                                                                                        Ograniczenie liczby znaków:250

                                                                                                                                                                                        Maksymalna liczba znaków to 250.

                                                                                                                                                                                        Dziękujemy za komentarz.Przewodnik użytkownika (Dynamics 365 Customer Service) | Microsoft LearnPrzejdź do głównej zawartości

                                                                                                                                                                                        Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.

                                                                                                                                                                                        Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.

                                                                                                                                                                                        • Artykuł
                                                                                                                                                                                        • Czas czytania: 18 min

                                                                                                                                                                                        Dynamics 365 Customer Service ujednolica sposób, w jaki ludzie postrzegają Twoją firmę, udostępniając informacje dostępne w zobowiązaniach, dzięki czemu agenci oferują spójność i personalizację, których oczekują klienci.

                                                                                                                                                                                        Ten przewodnik użytkownika pokazuje agentom działu obsługi klienta sposób korzystania z aplikacji.

                                                                                                                                                                                        Tworzenie spraw i zarządzanie nimi

                                                                                                                                                                                        Śledź żądania klientów i zgłaszane przez nich problemy tworząc sprawy pomocy technicznej w Dynamics 365 Customer Service. Kiedy klient kontaktuje się z pomocą techniczną z problemem lub pytaniem, można szybko sprawdzić, czy istnieje odpowiednia sprawa lub otworzyć nową i rozpocząć śledzenie programu. Możesz także przekazać, ponownie przypisać lub umieścić sprawę w kolejce usługi, jeśli nie masz wystarczającej ilości informacji lub czasu, aby nad nią pracować.

                                                                                                                                                                                        Zanim zaoferujesz wsparcie techniczne, możesz także sprawdzić uprawnienia klienta. Uprawnienia są podobne do umów, które mówią, do jakiego rodzaju pomocy technicznej jest uprawniony klient. Możesz sprawdzić, czy warunki pomocy technicznej są oparte na liczbie godzin lub spraw, kanale obsługi, czy na produktach lub usługach, które zakupił klient.

                                                                                                                                                                                        Aby ułatwić wybór odpowiedniego stanu sprawy, Twój administrator może ograniczyć zestaw stanów do wyboru na podstawie bieżącego stanu sprawy. Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępnej listy stanów spraw, skontaktuj się z administratorem.

                                                                                                                                                                                        Utwórz sprawę

                                                                                                                                                                                        1. Wybierz kolejno pozycje Usługa>Sprawy.

                                                                                                                                                                                        2. Wybierz Nowa sprawa.

                                                                                                                                                                                        3. Znajdź klienta:

                                                                                                                                                                                        4. Zaznacz przycisk wyszukiwania Klient. Domyślnie to pole zawiera zarówno konto, jak i rekordy kontaktu. Można także wpisać kilka liter i nacisnąć klawisz Enter w celu wyszukiwania rekordów, które zawierają litery. Po zaznaczeniu istniejącego klienta, szczegóły klienta wyświetlą dane kontaktowe, a także ostatnie sprawy i działania dla tego klienta.

                                                                                                                                                                                        5. Jeśli rekord klienta nie istnieje, wybierz Nowy we wbudowanych wynikach wyszukiwania, aby utworzyć nowy rekord.

                                                                                                                                                                                      • Wybierz przycisk wyszukiwania Kontakt i wybierz istniejący kontakt dla sprawy lub wybierz Nowy we wbudowanych wynikach wyszukiwania, aby utworzyć nowy rekord kontaktu.

                                                                                                                                                                                      • Przed utworzeniem nowej sprawy należy sprawdzić, czy istnieje sprawa:

                                                                                                                                                                                      • W obszarze Identyfikuj na pasku procesu wybierz przycisk wyszukiwania Znajdź sprawę, a następnie wybierz sprawę z listy spraw.

                                                                                                                                                                                      • Jeśli sprawa nie istnieje, wybierz Nowy we wbudowanych wynikach wyszukiwania, aby utworzyć nowy rekord sprawy.

                                                                                                                                                                                      • W polu Tytuł sprawy wpisz temat lub nazwę opisową określającą sprawę

                                                                                                                                                                                      • Aby śledzić rozmowy z klientem, dodaj działania.

                                                                                                                                                                                      • Aby sprawdzić, do jakiego rodzaju pomocy technicznej jest uprawniony klient, zaznacz przycisk wyszukiwania Uprawnienia i wybierz aktywne uprawnienie.

                                                                                                                                                                                        Uwaga

                                                                                                                                                                                        Jeśli Menedżer ustawił uprawnienia domyślne dla odbiorcy, uprawnienie domyślne jest automatycznie kojarzone z przypadkiem gdy:

                                                                                                                                                                                        • Tworzona jest sprawa
                                                                                                                                                                                        • Sprawa jest aktualizowana a pole klient, kontakt lub produkt zostało zmienione
                                                                                                                                                                                        • Po utworzeniu sprawy i skojarzeniu z nią uprawnienia (lub po rozwiązaniu sprawy), warunki uprawnienia ze skojarzonego uprawnienia są obniżane. Jednakże, jeśli nie chcesz, aby warunki uprawnienia zostały obniżone dla sprawy, na pasku poleceń zaznacz Nie obniżaj warunków uprawnień.
                                                                                                                                                                                        • Wypełnij inne szczegóły, które dotyczą sprawy, a następnie wybierz Zapisz.

                                                                                                                                                                                          Znajdowanie rozwiązania podobnych spraw

                                                                                                                                                                                          Możesz wyszukać rozwiązane sprawy, aby zobaczyć, czy zawierają one informacje, które mogą pomóc rozwiązać sprawę, nad którą pracujesz. Na przykład jeśli przedmiotem sprawy, nad którą pracujesz, jest „Przerwa w działaniu usługi”, to możesz poszukać rozwiązanych spraw o tym samym temacie, aby uzyskać pomoc dla aktualnie rozwiązywanej sprawy.

                                                                                                                                                                                        • Na liście aktywnych spraw otwórz sprawę, której szukasz.

                                                                                                                                                                                        • Gdy sprawa jest otwarta, aby znaleźć podobne sprawy, wybierz Relacje sprawy, aby rozwinąć menu.

                                                                                                                                                                                        • W Podobne sprawy, wybierz (+) Dodaj rekord połączenia.

                                                                                                                                                                                        • W oknie dialogowym Znajdź podobne sprawy użyj wyszukiwania, aby znaleźć podobne sprawy.

                                                                                                                                                                                          Można wybrać różne tematy, aby zobaczyć, jakie sprawy są z nimi powiązane. Możesz także szukać sprawy, wpisując słowo kluczowe w polu wyszukiwania i wybierając przycisk Wyszukaj. Kiedy używasz słowa kluczowego, przeszukiwany jest tytuł sprawy i pokazywane są pasujące wyniki.

                                                                                                                                                                                        • Po znalezieniu podobnej sprawy wybierz sprawę, aby przejrzeć działania dotyczących sprawy, wpisy i notatki.

                                                                                                                                                                                          Zazwyczaj rozmowa telefoniczna, zadania lub działania dotyczące obsługi sprawy zawierają informacje na temat tego, jak sprawa została obsłużona.

                                                                                                                                                                                        • Po znalezieniu sprawy, która zawiera potrzebne informacje, wybierz sprawę, a następnie wybierz Znaleziono rozwiązanie.

                                                                                                                                                                                          Wybrana sprawa zostanie dodana do obszaru Podobne sprawy sprawy, nad którą pracujesz.

                                                                                                                                                                                          Rozwiązywanie sprawy

                                                                                                                                                                                        • Na liście aktywnych spraw otwórz sprawę, którą chcesz rozwiązać.

                                                                                                                                                                                        • Na pasku poleceń zaznacz Rozwiąż sprawę.

                                                                                                                                                                                          Ważne

                                                                                                                                                                                          Zanim rozwiążesz sprawę, upewnij się, że wszystkie jej działania są zamknięte. W przeciwnym wypadku zostanie wyświetlony komunikat, że nadal masz otwarte działania skojarzone ze sprawą, które zostaną anulowane w przypadku rozwiązać sprawy.

                                                                                                                                                                                          1. W oknie dialogowym Rozwiązanie sprawy z listy Typ rozwiązania wybierz sposób rozwiązania sprawy.

                                                                                                                                                                                          2. W polu Rozwiązanie wpisz krótkie wyjaśnienie rozwiązania sprawy.

                                                                                                                                                                                            Rzeczywisty czas poświęcony na wszystkie działania dotyczące tej sprawy, zapisany w polu Czas trwania dotyczącym każdego działania, jest wprowadzany automatycznie w polu Całkowity czas.

                                                                                                                                                                                          3. Z listy Czas fakturowany wybierz ilość czasu poświęconego na sprawę, za który klientowi należy wystawić fakturę.

                                                                                                                                                                                            Jeśli sprawa jest połączona z kontraktem lub uprawnieniem, czas fakturowany zostanie odjęty od minut przydzielonych w ramach tego kontraktu.

                                                                                                                                                                                          4. Zaznacz Rozwiąż.

                                                                                                                                                                                            W obszarze Działania zostanie utworzone i będzie widoczne działanie Rozwiązanie sprawy. Działanie dotyczące obsługi zawiera informacje na temat obsłużonej sprawy, w tym rozwiązanie i łączny czas poświęcony sprawie. Rozwiązaną sprawę można ponownie aktywować w dowolnym czasie.

                                                                                                                                                                                            Anuluj sprawę

                                                                                                                                                                                            Wszystkie działania związane ze sprawą muszą zostać zamknięte przed jej anulowaniem.

                                                                                                                                                                                          5. Na liście aktywnych spraw, otwórz sprawę, którą chcesz anulować, a następnie na pasku poleceń wybierz Anuluj sprawę.

                                                                                                                                                                                          6. W oknie dialogowym Potwierdzenie anulowania wybierz status sprawy:

                                                                                                                                                                                          7. Anulowano: Oznacza to, że sprawa została anulowana i nie będzie już do Ciebie przypisana.

                                                                                                                                                                                          8. Scalono: oznacza to sprawa jest scalona z inną sprawą. Po scaleniu sprawy wszystkie związane z nią działania zostaną przeniesione do sprawy, z którą została scalona.

                                                                                                                                                                                          9. Wybierz pozycję Potwierdź.

                                                                                                                                                                                            Ponowne przypisywanie sprawy

                                                                                                                                                                                            Jeśli nie ma wystarczających informacji, aby rozwiązać sprawę lub jeśli sądzisz, że inny członek w zespole ma wiedzę na ten temat, można przypisać sprawy do innego użytkownika lub zespołu.

                                                                                                                                                                                          10. Wybierz sprawę do ponownego przypisania.

                                                                                                                                                                                          11. Na pasku poleceń wybierz Więcej poleceń, a następnie wybierz Przypisz.

                                                                                                                                                                                          12. Wybierz przycisk Wyszukaj, i wybierz, komu chcesz przypisać sprawę.

                                                                                                                                                                                          13. Zaznacz Przypisz.

                                                                                                                                                                                            Dodawanie sprawy do kolejki

                                                                                                                                                                                            Jeśli uważasz, że inna grupa w Twoim zespole dysponuje odpowiednią wiedzą na temat sprawy, możesz przenieść sprawę do kolejki, aby mogła się nią zająć inna osoba.

                                                                                                                                                                                          14. Wybierz sprawę, którą chcesz dodać do kolejki.

                                                                                                                                                                                          15. Wybierz Więcej poleceń i wybierz Dodaj do kolejki. " title="Lookup button" data-linktype="relative-path"/>, wybierz kolejkę, do której chcesz dodać sprawę, a następnie wybierz Dodaj.

                                                                                                                                                                                            Zapisz i roześlij sprawę

                                                                                                                                                                                            Podczas tworzenia nowej sprawy, możesz ją zapisać i rozesłać za pomocą jednego kliknięcia, korzystając z przycisku Zapisz i roześlij.

                                                                                                                                                                                          16. Otwórz rekord sprawy.

                                                                                                                                                                                          17. Z paska poleceń wybierz Zapisz i roześlij.

                                                                                                                                                                                          18. W oknie dialogowym Rozsyłanie sprawy zaznacz Roześlij.

                                                                                                                                                                                            Sprawa jest rozsyłana na podstawie aktywnego zestawu reguł rozsyłania.

                                                                                                                                                                                          19. Przycisk Zapisz i roześlij jest dostępny tylko dla spraw aktywnych.
                                                                                                                                                                                          20. Przycisk Zastosuj regułę rozsyłania, wcześniej był dostępny na formularzu Sprawa, jest teraz dostępny na liście rekordów, aby reguła rozsyłania mogła być stosowana dla wielu spraw.
                                                                                                                                                                                          21. Kiedy dwóch agentów dodaje równocześnie sprawy do kolejki, system tworzy dwa elementy w kolejce, a nie tylko jeden element kolejki.

                                                                                                                                                                                            Dodaj działanie do sprawy

                                                                                                                                                                                            Obszar działania i notatek pomaga śledzić wszystkie interakcje z klientami. Rejestruj wszystkie ważne rozmowy z klientem lub komunikację z członkami zespołu dotyczące rekordu w Dynamics 365 Customer Service. Dodaj rozmowę telefoniczną, zadanie, notatki, wiadomości e-mail lub terminy do sprawy, konta, kontaktu, potencjalnego klienta lub szansy sprzedaży bez przechodzenia do innego obszaru i otwierania innego formularza.

                                                                                                                                                                                            Wszystkie działania, które możesz z poziomu rekordu pojawiają się w obszarze Działania. Jeśli pole Dotyczy jest ustawione dla działania, działanie jest wyświetlane na tablicy działań związanych z rekordem. Można filtrować listę, aby wyświetlić tylko te działania, które są w toku lub zaległe. Wybierz lub naciśnij łącze wbudowane Wykonaj, aby zamknąć działanie jako Zakończone. com/pl-pl/dynamics365/customer-service/media/add-activities-dynamics-crm. png" alt="Add activities in Dynamics 365 Customer Service. " title="Add activities in Dynamics 365 Customer Service" data-linktype="relative-path"/>

                                                                                                                                                                                            Dodaj połączenie telefoniczne

                                                                                                                                                                                          22. Otwórz rekord, do którego chcesz dodać działanie.

                                                                                                                                                                                          23. Jeśli nie widzisz otwartego obszaru Dodaj rozmowę telefoniczną na środku strony, wybierz Działania>Dodaj rozmowę telefoniczną.

                                                                                                                                                                                          24. W obszarze Opis podaj krótki opis rozmowy z klientem. Obszar ten należy wypełnić przed zapisaniem rozmowy telefonicznej.

                                                                                                                                                                                            Pole Połączenie z zostanie wypełnione automatycznie nazwą odbiorcy wybraną w polu konta lub kontaktu. Jeśli jest to wymagane, można wybrać inny rekord kontaktu, konta, potencjalnego klienta lub użytkownika.

                                                                                                                                                                                          25. Domyślny kierunek to Wychodzące. Można go zmienić na Przychodzące, wybierając lub naciskając przycisk Telefoniczna pomoc techniczna na liście rekordów sprawy. Aby zaznaczyć wiele rekordów, wybierz Odszukaj więcej rekordów, a następnie w oknie dialogowym Wyszukiwanie rekordów wybierz rekordy.

                                                                                                                                                                                          26. Zaznacz pole wyboru Pozostawiona poczta głosowa, jeśli dzwonisz do klienta i pozostawiasz wiadomość poczty głosowej. Można również wybrać to pole wyboru, jeśli klient pozostawił wiadomość głosową, kiedy dzwonił do Ciebie.

                                                                                                                                                                                          27. Wybierz OK, aby zapisać działanie.

                                                                                                                                                                                            Domyślnie każde działanie dotyczące rozmowy telefonicznej dodane w kontekście rekordu zostanie oznaczone jako Zakończone, jeśli rekord jest co najmniej raz zapisany. Jednak po dodaniu do niezapisanego rekordu działania rozmowy telefonicznej lub utworzeniu nowego działania, a następnie ustawieniu pola Dotyczy działania do innego rekordu encji, stan działania ustawiono jako Otwarty. Możesz wybrać łącze Zakończ, aby zamknąć działanie jako Zakończone. Łącze Zakończ jest dostępne tylko po zapisaniu rekordu sprawy co najmniej raz.

                                                                                                                                                                                            Dodawanie zadania

                                                                                                                                                                                          28. Na środku strony wybierz Działania>Dodaj zadanie.

                                                                                                                                                                                          29. Wpisz swoje informacje. Użyj etykietek narzędzi jako przewodnika.

                                                                                                                                                                                          30. Pole Właściciel jest domyślnie ustawione na bieżącego użytkownika. Jeśli chcesz ponownie przydzielić zadanie, wybierz ikonę wyszukiwania, a następnie wybierz innego użytkownika lub zespół.

                                                                                                                                                                                          31. Wybierz OK, aby zapisać zadanie.

                                                                                                                                                                                            Dodaj wiadomość e-mail

                                                                                                                                                                                            Aby dodać działanie e-mail do rekordu, należy najpierw zapisać rekord, który dodajesz do działania.

                                                                                                                                                                                          32. Na środku strony wybierz Działania>Więcej poleceń>E-mail.

                                                                                                                                                                                          33. Aby zapisać rekord wybierz Zapisz.

                                                                                                                                                                                          34. Aby dodać załącznik do wiadomości e-mail, w Załączniki, po prawej stronie, wybierz +.

                                                                                                                                                                                          35. Aby użyć szablonu dla treści wiadomości e-mail, w edytorze wiadomości e-mail wybierz Wstaw szablon a następnie wybierz szablon.

                                                                                                                                                                                          36. Aby dołączyć artykuł do wiadomości e-mail, w edytorze wiadomości e-mail wybierz Wstaw artykuł a następnie dodaj ten artykuł.

                                                                                                                                                                                          37. Wybierz pozycję Zapisz.

                                                                                                                                                                                            Dodanie terminu

                                                                                                                                                                                            Aby dodać działanie dotyczące terminu do rekordu, należy najpierw zapisać rekord, który dodajesz do działania. " title="More Commands button in Appointment Activity" data-linktype="relative-path"/>>Termin.

                                                                                                                                                                                            Dodaj uwagi

                                                                                                                                                                                            Możesz także łatwo dodawać notatki w obszarze działania. A jeśli posiadasz najnowszą wersję Dynamics 365 Customer Service, możesz korzystać z OneNote, aby podejmować lub przeglądać notatki klienta z rekordów. Aby uzyskać więcej informacji na temat OneNote, zobacz: Konfiguruj integrację OneNote.

                                                                                                                                                                                            To nie zastępuje aktualnej funkcji Notatki, ale daje dodatkową możliwość dostępu do notatek przechowywanych w OneNote. com/pl-pl/dynamics365/customer-service/media/addnotesoronenotenotes. png" alt="Add notes or OneNote notes in Dynamics 365 Customer Service. " title="Add notes or OneNote notes in Dynamics 365 Customer Service" data-linktype="relative-path"/>

                                                                                                                                                                                          38. Na środku strony wybierz Notatki lub OneNote. Następnie wykonaj jedną z następujących czynności:

                                                                                                                                                                                          39. W obszarze Notatki zacznij wpisywać notatki.

                                                                                                                                                                                          40. W obszarze OneNote wybierz notes, aby utworzyć wpisy. com/pl-pl/dynamics365/customer-service/media/addonenotenotes. png" alt="Add Meeting Notes in OneNote. " title="Add Meeting Notes in OneNote" data-linktype="relative-path"/>

                                                                                                                                                                                            Notes jest przechowywany w skojarzonym folderze SharePoint dla rekordu. Jeśli istnieje więcej niż jeden skojarzony folder, notes jest tworzony w pierwszym z nich. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz

                                                                                                                                                                                            Tworzenie działania i kojarzenie go z klientem

                                                                                                                                                                                            Można także utworzyć działanie z obszaru Działanie, a następnie połączyć je z klientem lub sprawą pomocy technicznej.

                                                                                                                                                                                          41. Przejdź do swojego obszaru roboczego.

                                                                                                                                                                                          42. Wybierz pozycję Działania.

                                                                                                                                                                                          43. Na pasku poleceń wybierz i dodaj działanie. Wpisz swoje informacje.

                                                                                                                                                                                          44. Użyj pola Dotyczy na formularzu działania, aby skojarzyć go ze sprawą klienta lub pomocy technicznej.

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie, co przydzielono do użytkownika za pomocą kolejek

                                                                                                                                                                                            Szybko wyświetlaj elementy przypisane do Ciebie lub dostępne do pracy używając kolejek w Dynamics 365 Customer Service. Pomyśl o nich jak o listach zadań do wykonania, które pomagają organizować pracę.

                                                                                                                                                                                            Szybkie szukanie elementów kolejki

                                                                                                                                                                                            Użyj listy Widok i Kolejka do filtrowania i wyszukiwania elementów w kolejkach.

                                                                                                                                                                                          45. Wybierz kolejno pozycje Usługa>Kolejki.

                                                                                                                                                                                          46. Wybierz widok i filtr, aby wyświetlić żądane elementy. com/pl-pl/dynamics365/customer-service/media/crm-ua-queues-view-list. png" alt="View lists used to find queue items. " title="View lists used to find queue items" data-linktype="relative-path"/>

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie wszystkich spraw w wybranych kolejkach

                                                                                                                                                                                          47. Aby wyświetlić wszystkie sprawy z wybranej kolejki, na liście Widok wybierz Wszystkie sprawy w wybranych kolejkach.

                                                                                                                                                                                          48. Na liście Kolejka wybierz jedną z poniższych opcji, aby filtrować sprawy na podstawie kolejek:

                                                                                                                                                                                          49. <Kolejki indywidualne>

                                                                                                                                                                                          50. Wszystkie kolejki

                                                                                                                                                                                          51. Wszystkie kolejki publiczne

                                                                                                                                                                                          52. Kolejki, do których należę

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie wszystkich elementów w kolejkach

                                                                                                                                                                                          53. Aby wyświetlić wszystkie sprawy z wybranej kolejki, na liście Widok wybierz Wszystkie elementy w wybranych kolejkach.

                                                                                                                                                                                          54. Wszystkie kolejki publiczne.

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie spraw, które są dostępne do pracy

                                                                                                                                                                                          55. Aby wyświetlić wyłącznie sprawy, nad którymi nikt inny nie pracuje, na liście Widok wybierz Sprawy dostępne do pracy.

                                                                                                                                                                                          56. Na liście Kolejka wybierz jedną z poniższych opcji, aby filtrować elementy na podstawie kolejek:

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie spraw, nad którymi pracujesz

                                                                                                                                                                                          57. Aby wyświetlić wyłącznie sprawy, nad którymi obecnie pracujesz, na liście Widok wybierz Sprawy, nad którymi pracuję.

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie elementów dostępnych do pracy

                                                                                                                                                                                          58. Aby wyświetlić wyłącznie elementy (działania i sprawy), nad którymi nikt inny nie pracuje, na liście Widok wybierz Elementy dostępne do opracowania.

                                                                                                                                                                                          59. Na liście Kolejka wybierz jedną z poniższych opcji, aby filtrować elementy:

                                                                                                                                                                                            Znajdowanie elementów, nad którymi pracujesz

                                                                                                                                                                                          60. Aby wyświetlić wyłącznie elementy, nad którymi obecnie pracujesz, na liście Widok wybierz Elementy, nad którymi pracuję.

                                                                                                                                                                                            Wybieranie działania lub sprawy do opracowania

                                                                                                                                                                                          61. Na liście Widok wybierz jeden z widoków, który wyświetla elementy lub sprawy dostępne do pracy.

                                                                                                                                                                                          62. Zaznacz element, nad którym chcesz opracować, i na pasku poleceń wybierz Pobierz.

                                                                                                                                                                                            Masz również możliwość, aby usunąć element z kolejki, gdy go pobierzesz.

                                                                                                                                                                                            Gdy pobierasz działalność lub sprawę, zostaje przypisana do Ciebie. Pole Pracownik (na liście elementów kolejki) zostanie także ustawione na Ciebie, jeśli zostawisz działanie lub sprawę w kolejce.

                                                                                                                                                                                            Zwalnianie elementu lub sprawy, nad którą pracujesz, aby ktoś inny mógł ją pobrać

                                                                                                                                                                                          63. Na liście Widok wybierz jeden z widoków, który wyświetla elementy lub sprawy, nad którymi pracujesz.

                                                                                                                                                                                          64. Zaznacz element, który chcesz zwolnić, i na pasku poleceń wybierz Zwolnij.

                                                                                                                                                                                            Po zwolnieniu elementu Twoje nazwisko jest usuwane z pola Pracownik, a element nie jest już przypisany do Ciebie; jest on przypisany do właściciela kolejki.

                                                                                                                                                                                            Kierowanie działania lub sprawy do innej kolejki lub przypisywanie do innego użytkownika lub zespołu

                                                                                                                                                                                          65. Zaznacz element, który chcesz przenieść do innej kolejki, i na pasku poleceń wybierz Roześlij.

                                                                                                                                                                                          66. Aby przenieść działanie lub sprawę do innej kolejki, wybierz Roześlij i zaznacz kolejkę.

                                                                                                                                                                                            — LUB —

                                                                                                                                                                                            Aby przypisać działanie lub sprawę do innego użytkownika lub zespołu w celu opracowania, wybierz Użytkownik/zespół i zaznacz użytkownika lub zespół. Po przypisaniu do innej osoby działania lub sprawy, pole Pracownik zostaje ustawione na tego użytkownika lub zespół. Masz także możliwość usunięcia elementu z kolejki.

                                                                                                                                                                                            Usuwanie działania lub sprawy z kolejki

                                                                                                                                                                                          67. Na liście Widok wybierz jeden z widoków, który wyświetla elementy, które chcesz usunąć.

                                                                                                                                                                                          68. Wybierz działanie lub sprawę i na pasku poleceń wybierz Usuń.

                                                                                                                                                                                            Przypisywanie działania do użytkownika lub kolejki

                                                                                                                                                                                            Jeśli chcesz, aby inna osoba w organizacji pracowała nad działaniem, możesz przypisać działanie do tej osoby lub przenieść je do innej kolejki.

                                                                                                                                                                                            Przypisz do innego użytkownika lub zespołu

                                                                                                                                                                                          69. Z listy działań wybierz działanie, a na pasku poleceń wybierz Więcej poleceń, a następnie wybierz Przypisz.

                                                                                                                                                                                          70. W polu Przypisz do innego użytkownika lub zespołu wybierz Wyszukiwanie i zaznacz użytkownika lub zespół, któremu chcesz przypisać dane działanie.

                                                                                                                                                                                            Jeśli nie widzisz użytkownika lub zespołu, którego szukasz, wybierz Wyszukiwanie, a następnie wybierz Wyszukaj większą liczbę rekordów. Na liście rozwijanej Wyszukaj wybierz pozycję Użytkownik lub Zespół. W polu Szukaj wpisz nazwę, wybierz przycisk wyszukiwania, a następnie wybierz nazwę, aby ją zaznaczyć. Wybierz dodaj.

                                                                                                                                                                                            Dodaj do kolejki

                                                                                                                                                                                          71. Z listy działań wybierz działanie, a na pasku poleceń wybierz Więcej poleceń na pasku poleceń, a następnie wybierz Dodaj do kolejki.

                                                                                                                                                                                          72. W polu Kolejka wybierz Odnośniki, wybierz kolejkę, do której chcesz skierować sprawę, a następnie wybierz Dodaj.

                                                                                                                                                                                            Scal podobne sprawy

                                                                                                                                                                                            Wyeliminuj nadmiarowość podobnych spraw w Dynamics 365 Customer Service scalając je w jedną sprawę. Kiedy klient otwiera wiele spraw dotyczących tego samego problemu (za pośrednictwem różnych kanałów pomocy technicznej), lub kiedy wielu klientów z tego samego konta telefonuje w związku z jednym problemem, możesz scalić te sprawy w jedną, aby wszystko było widoczne w jednym miejscu.

                                                                                                                                                                                            Na przykład gdy klient lub wielu klientów z tego samego konta przesyła sprawę w sieci Web i również telefonuje w związku z tym problemem, możesz scalić sprawy w jedną zamiast śledzić wiele spraw.

                                                                                                                                                                                            Po scaleniu sprawy jej stan ulega zmianie na anulowana, a status zmienia się na scalona. Wynika to z faktu, że sprawa została scalona z inną sprawą, a wszystkie jej otwarte działania, wiadomości e-mail i załączniki są teraz skojarzone ze sprawą, z którą została scalona. Domyślnie można scalić maksymalnie 10 spraw na raz.

                                                                                                                                                                                            Kilka rzeczy do zapamiętania na wypadek scalania spraw z relacjami nadrzędnymi i podrzędnymi:

                                                                                                                                                                                          73. Podczas scalania sprawy, która ma sprawy podrzędne, te sprawy podrzędne stają się sprawami podrzędnymi sprawy nadrzędnej, z którą zostały scalone.

                                                                                                                                                                                          74. Sprawę podrzędną można scalić z inną sprawą podrzędną tylko wtedy, gdy obie mają tę samą sprawę nadrzędną.

                                                                                                                                                                                            Aby scalić podobne sprawy:

                                                                                                                                                                                          75. Z listy aktywnych spraw wybierz sprawy, które chcesz scalić. Musisz wybrać co najmniej dwie aktywne sprawy.

                                                                                                                                                                                          76. Na pasku poleceń wybierz Scal sprawy.

                                                                                                                                                                                          77. W oknie dialogowym Scal sprawy wybierz z listy spraw sprawę, z którą inne sprawy zostaną scalone i zaznacz Scal.

                                                                                                                                                                                          78. Aby wyświetlić scalone sprawy, otwórz sprawę, z którą scalono inną, i zobaczysz scalone sprawy wymienione w obszarze Relacje sprawy>Scalone sprawy.

                                                                                                                                                                                            Tworzenie i zarządzanie sprawami nadrzędnymi i podrzędnymi

                                                                                                                                                                                            Sprawami można zarządzać o wiele bardziej efektywnie, korzystając z nadrzędnych i podrzędnych spraw w Dynamics 365 Customer Service. Jeśli trzeba śledzić sprawę, która wymaga wykonania pracy przez inne działy, lub jeśli trzeba śledzić ten sam problem w przypadku wielu klientów, można otworzyć główną sprawę określaną jako nadrzędna, a następnie utworzyć sprawy dodatkowe określane jako podrzędne.

                                                                                                                                                                                            Na przykład, jeśli pojawi się żądanie usługi zainstalowania nowych elektrycznych i gazowych połączeń wymaga to oddzielnej pracy działu gazowego i elektrycznego. W takiej sytuacji można otworzyć dwa przypadki podrzędne, jeden dla działu gazu, a drugi dla działu elektrycznego. Oryginalna sprawa jest oznaczona jako sprawa nadrzędna. Po rozwiązaniu spraw podrzędnych można zamknąć sprawę nadrzędną.

                                                                                                                                                                                            Podobnie można utworzyć sprawy nadrzędne i podrzędne, jeśli wielu klientów dzwoni w sprawie tego samego problemu, na przykład awarii sieci. Zamiast tworzyć nową sprawę dla każdego klienta, można utworzyć sprawę nadrzędną do śledzenia awarii głównej sieci przez zespół Network Operations, a następnie tworzyć sprawy podrzędne, gdy klienci dzwonią w związku z tym problemem.

                                                                                                                                                                                          79. Domyślnie sprawy podrzędne nie będą wyświetlane w opcji wyszukiwania Dotyczy dla działania. Jeśli chcesz, aby sprawy podrzędne były wyświetlane w wynikach wyszukiwania, możesz dostosować warunki filtrowania dla Wodok wyszukiwania spraw w ustawieniu dostosowywania Customer Service.
                                                                                                                                                                                          80. Sprawa podrzędna nie może mieć sprawy podrzędnej, a sprawa nadrzędna nie może być sprawą podrzędną innej sprawy.
                                                                                                                                                                                          81. Tworzenie nowej sprawy podrzędnej

                                                                                                                                                                                            Jeśli chcesz utworzyć sprawę podrzędną dla sprawy, nad która pracujesz, możesz to szybko zrobić za pomocą formularza Sprawa.

                                                                                                                                                                                            Sprawa może mieć maksymalnie 100 spraw podrzędnych.

                                                                                                                                                                                          82. Po otwarciu formularza sprawy wykonaj jedną z następujących czynności:

                                                                                                                                                                                          83. Na pasku poleceń u góry zaznacz Utwórz sprawę podrzędną.

                                                                                                                                                                                          84. Albo rozwiń Relacje sprawy i obok Sprawa podrzędna wybierz (+) Dodaj sprawęrekord.

                                                                                                                                                                                          85. Następnie wprowadź niezbędne informacje dotyczące sprawy podrzędnej i zaznacz Zapisz.

                                                                                                                                                                                          86. Aby wyświetlić utworzoną sprawę podrzędną, ze sprawy nadrzędnej wybierz Relacje sprawy, a sprawa podrzędna zostanie wyświetlona w obszarze Sprawy podrzędne.

                                                                                                                                                                                            Skojarz sprawę nadrzędną ze sprawą podrzędną

                                                                                                                                                                                            Można utworzyć sprawę i skojarzyć ją jako sprawę podrzędną.

                                                                                                                                                                                            Sprawa podrzędna nie może mieć sprawy podrzędnej.

                                                                                                                                                                                          87. Następnie wykonaj jedną z następujących czynności:

                                                                                                                                                                                            Z poziomu listy aktywnych spraw wykonaj następujące czynności:

                                                                                                                                                                                          88. Zaznacz sprawy, które chcesz skojarzyć jako sprawy nadrzędne i podrzędne. Musisz wybrać co najmniej dwie sprawy.

                                                                                                                                                                                          89. Na pasku poleceń u góry wybierz Skojarz sprawy podrzędne.

                                                                                                                                                                                          90. W oknie dialogowym Ustawianie relacji nadrzędne-podrzędne na liście spraw wybierz sprawę, którą chcesz ustawić jako nadrzędną, a następnie wybierz Ustaw.

                                                                                                                                                                                            Z poziomu otwartej sprawy wykonaj następujące czynności:

                                                                                                                                                                                          91. Z formularza otwartej sprawy wybierz rozwinięcie Relacje sprawy, a obok Sprawa podrzędna, wybierz (+) Dodaj rekord sprawy.

                                                                                                                                                                                          92. Wybierz przycisk Wyszukiwanie i znajdź sprawę, którą chcesz skojarzyć jako podrzędną.

                                                                                                                                                                                            Kojarzenie sprawy podrzędnej z nadrzędną

                                                                                                                                                                                            Możesz skojarzyć sprawę nadrzędną ze sprawą z formularza Sprawa.

                                                                                                                                                                                          93. Otwórz sprawę, którą chcesz połączyć ze sprawą nadrzędną.

                                                                                                                                                                                          94. Z formularza sprawy wybierz Sprawa nadrzędna i użyj wyszukiwania, aby odnaleźć sprawę, którą chcesz skojarzyć jako nadrzędną dla tej sprawy.

                                                                                                                                                                                            Rozwiązywanie sprawy przy użyciu relacji nadrzędnych i podrzędnych

                                                                                                                                                                                            W zależności od ustawień można zamknąć sprawę z relacją nadrzędną i podrzędną w jeden z następujących sposobów:

                                                                                                                                                                                          95. Po rozwiązaniu wszystkich spraw podrzędnych można zamknąć sprawę nadrzędną.

                                                                                                                                                                                          96. Rozwiązanie sprawy nadrzędnej spowoduje rozwiązanie wszystkich aktywnych skojarzonych spraw podrzędnych.

                                                                                                                                                                                          97. Sprawy nadrzędną i podrzędną można zamykać niezależnie. Ustawienie domyślne.

                                                                                                                                                                                            Czasami rozstrzyganie akcji sprawy może być zablokowane w oparciu o bieżący stan sprawy. Może to mieć miejsce, jeśli Twój administrator wprowadził ograniczenia, abyś mógł widzieć tylko ograniczony zestaw stanów do wyboru na podstawie bieżącego stanu sprawy. Aby uzyskać więcej informacji na temat dostępnych list stanów sprawy skontaktuj się z administratorem.

                                                                                                                                                                                            Rozwiązywanie sprawy

                                                                                                                                                                                            Zanim rozwiążesz sprawę nadrzędną z aktywnymi sprawami podrzędnymi, upewnij się, że wszystkie jej działania są zamknięte. W przeciwnym razie otrzymasz ostrzeżenie informujące, że musisz ręcznie zamknąć otwarte działania lub system automatycznie anuluje otwarte działania po rozwiązaniu sprawy. Po zamknięciu sprawy nadrzędnej z wieloma aktywnymi skojarzonymi sprawami podrzędnymi przetwarzanie może działać wolniej.

                                                                                                                                                                                            Rzeczywisty czas poświęcony na wszystkie działania dotyczący danej sprawy, zapisany w polu Czas trwania dotyczącym każdego działania, jest wprowadzany automatycznie w polu Całkowity czas. Działanie dotyczące rozwiązywania sprawy zawiera informacje na temat rozwiązanej sprawy, w tym rozwiązanie i łączny czas poświęcony sprawie.

                                                                                                                                                                                            Zobacz także

                                                                                                                                                                                            Opis tego, jak dane są zorganizowane
                                                                                                                                                                                            Poruszanie się po Dynamics 365 Customer Service
                                                                                                                                                                                            Czym są procesy biznesowe?
                                                                                                                                                                                            Konfigurowanie integracji OneNote (dla administratorów)

                                                                                                                                                                                      • Dodatkowe zasoby

Instrukcje i podręcznik użytkownika Ge Agq06

Bezpośredni link do pobrania Instrukcje i podręcznik użytkownika Ge Agq06

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcje i podręcznik użytkownika Ge Agq06